INNOKKUUS
AVOIMUUS

KUMPPANUUS
kasvu

Tarinankertoja.

Identiteetti voi olla hankala juttu kertoa. Ihmiskunnan historiassa juuri tarinankerrontaa onkin käytetty monimutkaisten asioiden yksinkertaistamiseen. Siksi tarinankertojalla, joka kirkastaa toiminnan olemassaolon tarkoituksen, on roolinsa myös yritysmaailmassa.

Tarinankerronta onkin syntynyt ihmisen tarpeesta ymmärtää elämää. Ne palaavat aina tiettyjen peruskysymyksien äärelle, jonka vuoksi tarinankertojan työtä on ymmärtää, mitä meistä jokainen halua, mutta myös tarvitsee. Yritysmaailmassa tätä tehtävää voisi verrata asiakasymmärryksen tärkeyteen.

Millainen sitten on yrityksen tarinankertoja? Tarinankertoja havaitsee ne käännekohdat, jotka tekevät hetkistä elämyksiä, koska juuri elämyksissä meistä jokainen haluaa olla mukana! Tästä on myös kyse silloin kun puhutaan vaikuttavista brändeistä. Brändi menestyy kertomalla oman tarinansa tavalla, joka liikauttaa.

Evianna web-4.jpg

BRÄNDI + EETOS

  • Black Instagram Icon
  • LinkedIn
  • Pinterest